مــتديات طـايفـوور
أهـلا وســهلا بك زائرنا الكــريم , أنت لم تقـم بتسجيل الدخــول بـعد .. يشــرفنـا أن تقــوم بالـدخـول أو التســجيل إذا رغبت بالمشاركة فى المنتــدى
مع تحيات الادارة
م/ مصطفى عبد السلام

مــتديات طـايفـوور
أهـلا وســهلا بك زائرنا الكــريم , أنت لم تقـم بتسجيل الدخــول بـعد .. يشــرفنـا أن تقــوم بالـدخـول أو التســجيل إذا رغبت بالمشاركة فى المنتــدى
مع تحيات الادارة
م/ مصطفى عبد السلام

مــتديات طـايفـوور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابة******أحدث الصورالتسجيلدخول

ممكن الحل يا نانو ؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
على على

على على

ذكر
البــلـد : lwv

ممكن الحل يا نانو ؟ Empty
مُساهمةموضوع: ممكن الحل يا نانو ؟   ممكن الحل يا نانو ؟ Icon_minitimeالأحد نوفمبر 22, 2009 1:39 pm

انا شاب تخرجت من الكليه وفتحت اتيليه ولا املك سيارة ولى صديق يعمل مصوراتى يعنى عند استوديو تصوير وهو جارى فى نفس المنطقه اللى فاتح فيها الاتيله وكان معتاد يمر عليه اخر اليوم واركب معه سيارته ونروح . لانه كان ايضا يسكن فى نفس منطقتى اللى اسكن فيها .
وفى يوم مر عليه وكان يجلس الى جواره حورية من الجنه , ( فعلا حورية بمعنى الكلمه ) وحين رأيتها خفق قلبى واذدادت دقاته .
ولكنى كنت فاكر انها زوجته لانه متزوج . وانا لم ارى زوجته من قبل
ركبت فى الخلف وكانت هى تجلس الى جواره . وكانتن المفاجأه حين عرفت بعد ذلك انها اخت زوجته وهى غير متزوجه ... طرت من الفرح لما عرفت كده
طبعا انا عرفت بطريقه غير مباشره منه .
ووجدت نفسى اطلب يدها منه فى الحال .. فرح جدا صديقى وقال لى انا ف ديك الساعه لما نبقى قرايب يا على باشا ؟ طبعا مقبول بس يا خساره
هى مقرى فتحتها . وعموما انا ح اكلملك والده وارد عليك
وفى اليوم التالى قال لى انا كلمت والدها ولكنهه مدى كلمه وقارى فتحه مع شخص اخر ولا يمكن التراجع عنها .

فوجئت بعد ذلك بتلك الفتاه تتصل بى وتطلب مقابلتى - قابلتها وخرجنا معا وقالت لى وهى تلومنى ليه كلمت ابيه .؟ وطلبتنى منه مش مفروض كنت تكلمنى انا الاول ؟؟؟؟ عموما انا عايزاك انت ومش عايزه عريس
وصرحت لى بحبها وطار قلبى الى سابع سما وقالت لى انها ح ترفض عريسها وبعد كده اتقدم لها انا وطلبت ان تكون علاقتنا سريه لا يعلمها احد
استمرت العلاقه بيننا ثلاثة سنوات على امل ان تتخلص من خطيبها واتقدم انا
وفى يوم طلبت مقابلتى وقابلتها وخرجنا واتفسحنا وقضينا اليوم كله مع بعض وروحنا اخر اليوم
ولاكنى ذهبت الى عملى كى اخذ بعض الاوراق من هناك وقابلت صديقى ( وزج اختها ) وركبت معه السيارة عائدين الى بيوتنا زى كل يوم
واقال لى صديقى ونحن ف الطريق : طبعا يا علول باشا انت مش عايز عزومه . قلت له خير .؟

فاخبرنى ان زفاف اخت زوجته ( اللى هى حبيبتى يعنى ) غدا ولازم تحضر الفرح يا على

اندهشت لما سمعت لانها كانت معى وقضينا اليوم كله ممع بعض ولم تخبرنى بشئ من هذا القبيل
فذهبت واتصلت بها ردت على قائله ( كل شئ اسمه ونصيب ) فطلبت منها ان تقابلنى فرفضت
وانا مش عارف ايه سر التحول ده فجأه ومش عارف اعمل ايه ؟
شكرا
NANO
مشرفة المكتبة الاسـلامية
مشرفة المكتبة الاسـلامية
NANO

انثى
البــلـد : مـصر

مُساهمةموضوع: رد: ممكن الحل يا نانو ؟   ممكن الحل يا نانو ؟ Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 23, 2009 3:01 am

سؤال انتو استمريتو ثلاثة سنوات عشان تتخلص هذه الفتاه من خطيبها
انا مش عارفة ااقولك اية بس لازم تؤمن بالقدر وتقنع نفسك ان دا نصيب والدنيا مش وقفت على كدا اتجه لشغلك واصدقائك واطلع من هذه الحالة متخلهاش تسيطر عليك انت اللى تسيطر عليها انت اقوى من كدا وبكرة هتلاقى شريكة حياتك اللى هتبقا من نصيبك والنص التانى ويمكن ربنا مخلاش ان فى نصيب عشان شيلك واحدة احسن وهتحبها برده ولما تحب تانى ابقا اقولنا عشان نفرح معاك اوكى
الحياة حلوة بس افهمها
على على

على على

ذكر
البــلـد : lwv

مُساهمةموضوع: رد: ممكن الحل يا نانو ؟   ممكن الحل يا نانو ؟ Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 23, 2009 11:33 am

ازاى بتطلبى منى انسى حب سنين

هو الموضوع شهل كده ؟ وليه هى رافضه تقابلنى بعد الحب ده
كل ما اتصل بيها تقولى ماقدر اقابلك
وازاى هى قدرت تنسى ببساطه كده
حب سنين يضييع ف لحظه ؟؟؟؟
NANO
مشرفة المكتبة الاسـلامية
مشرفة المكتبة الاسـلامية
NANO

انثى
البــلـد : مـصر

مُساهمةموضوع: رد: ممكن الحل يا نانو ؟   ممكن الحل يا نانو ؟ Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 25, 2009 2:51 am

اوكى انا معاك هى حاجة صعبة و مش بقولك انساها مرة واحدة انا بقولك حاول تتقدم خطوة حاجة مش بيأدك هو أنت مش بتؤمن بالقدر ؟ الانسان لما هيفضل واقف وتفكر فى الى كان بيحصل بينكم والكلام ........الخ مش هتتحرك خطوة واحدة بنقول اول خطوة اشغل نفسك فى اى شىء ومتحولش تفكر فيها الناس مش بتطلع السلم مرة واحدة ( محاولة )

ممكن الحل يا نانو ؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عايزه الحل يا نانو
» يا ريت الافى عندك الحل يا نانو
» يانانو يا نانو ايش اسوى
» عايز حل يا سيده نانو
» اعذب صوت قرآن ممكن تسمعه في حياتك